27 mei

27 mei 2017 - Puenta La Reina De Jaca, Spanje

Zariquiegui naar Punta la Reina - 14 km

Vannacht heeft het behoorlijk geregend en geonweerd. Het was zo warm op de slaapzaal dat een Zuid Afrikaanse vrouw op de grond in het restaurant is gaan slapen. Eerst ontbeten en 7 uur weer gestart. Het ging direct weer omhoog. Wel lekker stil buiten en je hebt mooi uitzicht. Boven gekomen was er een kunstwerk wat pelgrims voorstelt. Foto gemaakt. Daarna steile afgang tot in Uterga waar ik even thee gedronken heb. Met wat mensen gesproken. Daarna mooie tocht. Om 11.45 was ik in Puenta la Reina. Ik was het zat, het was zo warm dus herberg gezocht, daar moest je in de rij aansluiten. Om 12.00 ging het open, paspoort laten zien en je credential( dat is de stempelkaart) en voor € 5 kun je slapen. Heerlijk uitgerust want na een week wandelen heb ik dit wel verdiend. Ik zit nu een pelgrims menu te eten en de schrijven. Morgen ga ik langer wandelen want het is lekker vlak.

IMG_6016

IMG_6021

1. Olga:
    27 mei 2017
    Jeetje Symone, wat goed van je. Ik heb diep respect voor je.Geen last van je been hoop ik.
    ook lekker dat je wat aanspraak hebt onderweg. Vinden wij hier ook wel een prettig idee. Nu even lekker uitrusten en morgen weer met frisse moed op pad. Je bent een kanjer. Dikke kus van ons
  2. Ilse:
    28 mei 2017
    Symone wat een wandeling zeg, en dan in die warmte pffffffff. Lekker dat je plek had zodat je even kon bijkomen
    Suc6