1 juli

1 juli 2017 - Wormerveer, Nederland

Om 7 uur opgehaald met de taxi in 20 min ben je op het vliegveld. Een modern vliegveld en snel door de controles. Het is nu 8 uur en ik zit al bij de gate. Even ontbijt gegeten en dan begint de reis naar Barcelona. De vlucht ging snel om 10.30 was ik er al en dan begint het wachten, dat duurt lang. Even iets eten en drinken gaat behoorlijk in de papieren lopen. Ik heb nog even buiten gezeten, maar daar was het heet. Dus nu zit ik nog even mijn laatste verslag te maken. Om 15.36 ga ik de lucht weer in. Ik wil iedereen hartelijk bedanken voor de leuke reacties die ik heb ontvangen, dat heeft me goed gedaan. Het zal nu even afkikken zijn na deze reis en alles te overdenken. Nogmaals bedankt.

1. Con:
    1 juli 2017
    Welkom thuis!!!
  2. Ilse:
    2 juli 2017
    Hallo Symone
    hier nog een late reactie van mij (was naar Londen voor het concert van Adele). Ik maak een hele diepe, diepe buiging voor je, wat ben je toch een bikkel. En wat heb je veel meegemaakt, en veel verschillende mensen ontmoet, echt iets voor jou. Het zal wel gek zijn nu je weer thuis bent. Nu heb je mooi de tijd om alles wat je hebt meegemaakt op een rijtje te zetten. En krijg je het besef wat je echt allemaal hebt gedaan. Groetjes en tot snel Ilse