25 en 26 mei

26 mei 2017 - Zariquiegui, Spanje

Zubiri naar Trinidad de Arre - 17 km

Vanmorgen gestart om 7.15. Het was nog rustig, we kwamen eerst langs een magnesiumfabriek  zonde van het landschap. De duitse mensen gingen iets later weg als ik, maar ze halen mij toch steeds in. Wel leuke lui, gezellig. Het was weer veel klimmen en dalen. Maar het gaat steeds beter en geen blaren. De meeste hebben wel blaren. Onderweg lekker thee gedronken en tortilla gegeten en verder maar weer. Nog steeds heel heet en aan het einde van de dag ben ik er klaar mee. Ik ben in Trinidad de Arre gestopt, bij een oud klooster. Heel leuk ontvangen, de man bracht mijn rugzak naar de kamer en dat voor € 10. 's Avonds met mijn duitse vrienden schnitsel gegeten. Wij moesten 9.30 terug zijn. Lekker geslapen en geen snurkers.

IMG_5979tIMG_20170525_204453

Trinidad de Arre naar Zariquiegui - 18 km

Volgende dag broodjes gemaakt voor vandaag en om 7.15 weer op pad. Richting Pamplona. Niet een erg mooie stad, maar ik moest het postkantoor zoeken. Ik heb een beetje kleding teruggestuurd. Scheelt weer op mijn rug. Een aardige jonge man heeft me naar het postkantoor gebracht, leuk hoor. Verder de stad doorgegaan af en toe in het park even uitgerust, het was weer zeer warm. De stad uit en toen begon het afzien weer. Maar ik heb het weer gered en zit nu op het terras in de herberg in Zariquiegui. Wat een naam. Ik slaap met zijn achten op een zaal, voor het eerst moet ik boven slapen best eng wat ik moet er 's nachts altijd.uit. Nou dit was het weer. Bedankt voor jullie berichtjes.

.IMG_20170525_090718

IMG_6000

1. Corina:
    26 mei 2017
    Pittig tochtje hoor, knap dat je het doet. En ook nog een leermoment voor deze reisagent... nooit geweten dat Pamplona daar ligt. Leuk hoor om je tocht met Google maps te volgen. Succes daar!
  2. Tony:
    26 mei 2017
    Het blijft stoer hoor mam. Zo maar ff met een bunch wildvreemden een kamer delen en afzien in de hitte. Kan me er niets bij voorstellen. Morgen hier 30 graden maar dan zit ik de hele dag op een bootje

Geniet ervan. Lijkt me een prachtige tocht!
  3. Marjan Stam:
    26 mei 2017
    Knap van je hoor. En dan zonder blaren en met Duitse vrienden.
    Gelukkig spreek je goed Duits. Ik volg je met veel plezier.
    Het is hier ook warm.Maar ik hoef niet te wandelen hahaha

Liefs xxx Marjan