28 juni

28 juni 2017 - Santiago de Compostella, Spanje

Santiago de Compostela

Vanmorgen heerlijk uitgeslapen tot 7.30. Dat is heel apart na 5 weken 5.30 opstaan. Beneden rustig ontbeten en onze rugzak afgegeven bij de balie. Daarna naar het pelgrimsbureau om onze compostella te halen. Je moet dan je stempelkaart laten zien van de hele tocht en dan krijg je hem. Heb er een koker bij gekocht, anders krijg je hem niet netjes mee naar huis. Toen zijn we naar de mis in de kathedraal gegaan. Heel indrukwekkend, je verstaat het niet maar er wordt veel in het Engels, Duits en Frans gedaan. Na afloop gaat het wierrookvat heen en weer door de kerk. Markus heeft er een filmpje van gemaakt. Na 1 uur was het gedaan. Zoveel mensen in de kerk niet normaal. Toen zijn we gaan lunchen in ons hotel en hebben de rugzak.opgehaald. Daarna onze herberg opgezocht voor 2 nachten.dat is goedkoper dan een hotel. Maar ik.heb geluk, ik heb de envelop van Corina eindelijk opengemaakt en nu kan ik mezelf verwennen met een laatste nacht in een hotel. Bedankt lieve Corina en Yoeri. Morgen ga ik met Markus met de bus naar Finisterre en Muxia.

1. Nel:
    28 juni 2017
    Lieve Symone, geniet er nog maar lekker van, en zeker een nachtje in een hotel, je hebt het verdient . Dikke kus van ons.
  2. Corina:
    28 juni 2017
    Hey mam daar was de envelop voor bedoelt hè iets doen wat je anders niet zou doen! Geniet nog ff lekker daar en tot maandag! Xx Y en C
  3. Anke:
    28 juni 2017
    Hoi Symone, je compostela heb je verdient kan je mooi inlijsten. Leuk dat je morgen met de bus naar Muxia en Fisterra. Heerlijk in de bus en om je heen kijken. Wij hebben het vorig jaar gelopen een flink eind. Heel veel plezier verder en een fijne dag morgen. Doeiiiii.