23 en 24 mei

24 mei 2017 - Zubiri, Spanje

Orisson naar Roncevalles - 20 km

Vandaag in mist begonnen met de beklimming van de Pyreneeën. Om 7.15 de berg op, het was soms moeilijk te zien vanwege de mist welke kant je op moest. Maar het was de hele dag heel mooi wat er te zien was. Ik was ook boven de wolken en daar was het zonnig. Ik heb met 3 duitse mensen meegelopen, want ik vond het in de mist een beetje eng alleen. Om 14.30 kwamen wij aan in Roncevalles , dit is een oud klooster gerund door Nederlandse vrijwilligers. Er kunnen 350 mensen slapen. Heel netjes allemaal.

IMG_20170523_095312

IMG_20170523_101216

IMG_20170523_141023

Roncevalles naar Zubiri - 22 km

Vandaag heb ik een zware dag gehad. Het was heel warm en veel stijgen en dalen. Om 7.15 gestart en om 16.00 aangekomen in Zabiri. Ik was doodmoe, maar na het douchen gaat het weer. Vanavond gaat een italiaan voor ons pasta koken in onze herberg. Dus ik ga het zien. Heerlijk gegeten en daarna met de italiaan nog wat gedronken. Later kwamen de duitsers er ook bij, heel gezellig. Dit was het even.

IMG_20170524_213116

IMG_20170524_212805

1. Nelis:
    24 mei 2017
    Stoer hoor mam, en je hebt gelijk met een paar mensen is toch wat relaxter, hoop dat je ff lekker eet en morgen met frisse moed weer door! Succes!! X
  2. Nel:
    24 mei 2017
    Hoi Symone, je bent een bikkel, vanavond lekker eten, en goed slapen, dan gaat het morgen vast weer goed, maar wel lekker dat je in die mist samen hebt gelopen.
    Succes morgen. Dikke kus Theo en Nel.
  3. Marjan Stam:
    Hoi Symone,
    Wat een ervaringen Symone, goed dat je medelopers had.
    Luister goed naar je lichaam en geest en weet je moet niks en mag alles. Ik vind het nu al knap wat je gedaan hebt.
    Ik lees mamma jouw verhalen voor en ze geniet ervan
    Liefs xxx Marjan
  4. Ilse:
    28 mei 2017
    Je wekker gaat wel steeds vroeg lees ik, dus ook maar op tijd naar bed lijkt mij ;-), wel leuk dat je steeds mensen onderweg tegenkomt en fijn dat die ook een stuk met je hebben meegelopen, zou ik ook doen.
    Groetjes Ilse