21 mei

21 mei 2017 - Saint-Jean-Pied-de-Port, Frankrijk

Ostabat naar St. Jean Pied de Port - 20 km

Vandaag om 7.45 gestart in Ostabat. Het begon rustig en het was direct  mooi weer, dus de jas kon uit. Af en toe kwam ik mensen tegen uit de overnachting. Een jonge jongen Walter, was erg gezellig lekker mee gepraat maar hij liep sneller als ik. Maar bij een stop spraken we elkaar weer. Halverwege de dag werd het steeds zwaarder, met veel beklimmingen. En zweten niet normaal. Veel water gedronken en nog een keer bij iemand zijn huis gevraagd of mijn flesje even gevuld kon worden.

IMG_20170520_151021

IMG_20170521_074549

Eindelijk in Saint Jean pied de Port aangekomen,  zoals je op de foto ziet. Gemeld bij het pelgrims bureau.  Daar krijg je informatie over de tocht. Ik heb gevraagd of ze mijn slaapadres  voor morgen even  wilde bellen. Toen kreeg ik te horen dat ik er om 13.00 uur moet zijn. Dus dat wordt morgen om 6.00 opstaan, ontbijten en dan op pad. Ik slaap nu op een slaapzaal met nog 2 mensen (een vader en dochter). Dus niet erg veel mensen.

IMG_20170521_145415

IMG_5957

1. Marjan Stam:
    21 mei 2017
    Hoi Symone,

Wat ben je ook een stoere meid. Zeker op de foto en dan veel klimmen en het gaat nog steeds goed. Ga zo door.
    Lfs. xxx Marjan
  2. Corina:
    21 mei 2017
    Meteen al pittig dus om te beginnen. Maar wat een avontuur. Succes morgen! Xx
  3. Tony:
    22 mei 2017
    Top begin mam! Knap van je hoor!! Hoop dat je lekker wandelt zo vroeg!
  4. Olga:
    Lieve symone. Super van je! Veel succes. Liefs piet en ol
  5. Nel:
    22 mei 2017
    Hoi Symone, dat wordt morgen dus doorlopen !!, maar wat 'n vreemde tijd om te arriveren ??