7 juni

9 juni 2017 - Burgos, Spanje

Burgos extra dag.

Gisteravond ben ik naar de kerkdienst geweest in het klooster, de namen van de pelgrims werden omgeroepen en later na de dienst kregen wij de pelgrimszege. Dus dit moet helemaal goed gaan met mij. Deze ochtend ben ik om 7 uur gaan ontbijten en daarna heb de hospitaleros geholpen met schoonmaken, dat is gebruikelijk. Het was toch nog te vroeg om naar de stad te gaan. Om 9.30 ben ik op weggegaan, maar ik wist de route niet zo goed door de stad. Maar daar was een aardige Spaanse meneer die mij op weg heeft geholpen. Dat vind ik wel de mensen helpen je graag als je het vraagt  in je beste Spaans. De route gevonden en eerst een hotel gezocht maar dat was moeilijk te vinden, totdat ik 2 Amerikaanse mannen tegenkwam en die vroegen of ik al een hotel had. Ik zei nee en toen hebben zij mij verteld waar een goed hotel was, prima kostte € 50, maar ja waar heb je anders een creditcard voor. Later de stad ingegaan, de kathedraal bezichtigd. Heel groot en mooi. Op zoek naar het kasteel, heel veel trappen op en dan blijkt het niet open te zijn, dat is balen. Weer de trappen af en op zoek naar mijn hotel. En daar zitten op het terras mijn Duitse vrienden. Corine, Jeannine, Tamara, Anja en Markus. Even lekker bijgepraat en wat gedronken. 3 dames gaan morgen naar huis.

IMG_6089

IMG_6099

IMG_6096

1. Ilse:
    Hallo Symone.
    Een keertje luxe slapen is ook weleens lekker.
    Kun je ook even je rust pakken.
    Wel balen dat het daar zo warm is.
    Hier idd net herfst, ik weet niet wat beter is.
    Groetjes Ilse
  2. Guri:
    Hallo Symone .
    Je hebt de zegen gekregen dan moet het wel lukken dat je je eind bestemming haalt.En nu op weg naar de volgende stad.
    Dikke kus Guri en Henk.
  3. Nel:
    Hoi Symone,
    Dat heb je goed gedaan, lekker hotel, lekker slapen, en met de zegen gaat het zeker allemaal goedkomen.
    Dikke kus van ons.