Foto's

29 mei 2017 - Los Arcos, Spanje

IMG_20170529_120931IMG_20170529_075339IMG_20170529_111010IMG_20170526_121004IMG_20170525_141228

1. Corina:
    29 mei 2017
    Leuk om ook foto's te zien! Met je poncho lijk je wel een echte pelgrim :-) Klinkt alsof het je makkelijk afgaat dus de envelop zit nog steeds dicht? Slaap lekker vannacht! Xx
  2. Marjan Stam:
    29 mei 2017
    Wat een mooie foto bij dat monument Symone. En wat fijn dat het lopen zo goed gaat. Nu deze dagen kunnen ze je al niet meer afpakken en dan ook nog in de regen gelopen, wel lekkere poncho heb je. Ik hoor net op de radio iemand die net Santiago binnen komt lopen, toevallig hè.
    Liefs
    Marjan en Mamma natuurlijk, heb op de atlas laten zien waar je aan het lopen bent en waar je naar toe moet.
  3. Corry:
    30 mei 2017
    Hoi Symone,

Wat ontzettend goed van je en wat fijn dat je benen niet protesteren en je geen blaren hebt! Ik ben enorm trots op je!!! Heb je je bril al gevonden? Lijkt me anders lastig, maar ach, je bent pelgrim.... Aan het einde van de rit zal je wel een boek kunnen schrijven lijkt mij, erg leuk hoor. En wat zal je een verscheidenheid aan mensen ontmoeten (zijn het een beetje "lekkere dingen", die Duitsers?), fijn dat ze allemaal even aardig zijn en er zo goed voor je gezorgd wordt!
    Blijf vooral verslag uitbrengen, we genieten met volle teugen van je verhalen.
    Heel veel succes en loopplezier gewenst,
    Groetjes en een dikke kus van Corry
  4. Ilse:
    31 mei 2017
    Hoi Symone.
    Wat ben je toch een bikkel.
    Ik doe het je echt niet na.
    En dan nog al dat klimmen elke dag pfffff.
    Maar top dat jij het doet. Kun je straks van je to do lijstje halen .
    Gelukkig loop je niet alleen op de route zodat je genoeg aanspraak hebt. Is jouw wel toevertrouwd.
    Ik ben net klaar met de verhuizing. Wat een spullen kan een mens toch hebben haha.
    Morgen naar de notaris en kan ik ook iets van mijn lijstje halen.
    Suc6 topper