1juni

1 juni 2017 - Nájera, Spanje

Navarrette naar Najera - 18 km

Vanmorgen om 6 uur opgestaan en vertrokken naar de bar voor ontbijt. Ik zit daar net komen de Duitse vrienden eraan, zij waren dus wel in de stad. Het is de laatste dag samen dan gaan de broers naar huis. Ik ben om 6.45 vertrokken, zij halen mij toch wel in. Het was een makkelijk dag vandaag geen hellingen. Het gaat me weer goed af na een dagje rust. Na 2 uur lopen kwamen we elkaar weer tegen in Ventosa en hebben daar wat gedronken en gegeten. Iedere dag neem ik een tortilla en de rest van de dag een muesli reep en water. Mijn broek zit al aardig ruim in mijn middel. Je hebt niet zo'n honger als je wandelt, maar ja moet wel eten want je verbruikt veel energie.
Om 12.00 kwam ik aan in Najera, Markus zat al te wachten op ons, de herberg gezocht. Er zat een Nederlandse vrouw achter de balie. Zij woont in deze plaats. Het is een oud herenhuis volgestopt met 36 bedden voor pelgrims. Maar wel netjes. Vanavond voor de laatste keer eten met de Duitsers, zijn gaan morgen naar huis. Alleen Markus de jongen van 25 blijft tot Santiago.

Mijn moeder nog even gebeld, die vroeg natuurlijk van alles, wel leuk.

IMG_6057

1. Nel:
    1 juni 2017
    Hoi Symone, wel lekker zo'n dagje wat makkelijk lopen, ook goed voor je benen. Wel leuk dat Markus nog blijft, gaat hij de compostelle ook uitlopen ? Nog een fijne avond Dikke Kus van ons.
  2. Olga:
    2 juni 2017
    Hoi Symone. Gelukkig dat de pijn in jouw benen over is. Goed datje een dagje rust genomen hebt. En even geen heuvels is ook wel lekker. Nou lieverd wandelse. Dikke kus van ons
  3. Anke:
    2 juni 2017
    Fijn dat het gisteren zo goed ging. Het is echt genieten toch Symone met de hele wereld om je heen. En dan ook nog samen eten geweldig. Heel veel wandelgroetjes Buen Camino.
  4. Guri:
    3 juni 2017
    Al 14 dagen onderweg had stikken goed hoor ben blij dat je benen het goed doen.