Klaar voor vertrek

18 mei 2017 - Wormerveer, Nederland

Ik ben klaar voor vertrek, dit moet allemaal in mijn rugzak. Hij weegt dan 7,5 kg, dan moet er in Frankrijk nog water bij. Maar ik heb geoefend, dus dat gaat goed komen.

Het is ook best wel spannend wat ik ga ondernemen, maar ik heb er vertrouwen in. Morgenochtend haalt Corina mij op en dan gaan we naar Schiphol.

Ik weet niet of ik altijd WiFi heb, maar als dit er is dan krijgen jullie een verslag.

Klaar voor vertrek

1. Les:
    18 mei 2017
    Was het toch gelukt met een foto?
    Heel veel plezier gewenst tijdens je reis! Xx
  2. Ilse:
    Symone
    Heeeel veel succes en vooral veel plezier.
    Ik ga je verslagen zeker volgen.
    Ilse
  3. Olga:
    18 mei 2017
    Lieve Symone, wij wensen jou een schitterende reis toe!! Succes ! Wij gaan jouw reis volgen. Liefs Piet en Ol
  4. Nelis:
    18 mei 2017
    Spannend hoor mam, heel veel succes met je voettocht, ik hoop dat het allemaal gaat lukken!! Dikke kus❤
  5. Nel:
    18 mei 2017
    Lieve Symone, wij wensen jou een hele mooie reis, en gaan jou zeker volgen.
    Dikke kus Theo en Nel
  6. Marjan Stam:
    19 mei 2017
    Veel succes met je reis.Ga ervan genieten en ik ga je volgen. Plezierige vlucht vandaag. En stoer dat je dit gaat doen.Liefs en xxx Marjan
  7. Corry:
    19 mei 2017
    Ha Symone, spannend allemaal! Maar wat ontzettend leuk en goed van je dat je de stap genomen hebt. Heel veel (wandel)plezier, ben benieuwd naar de eerste verslagen van de tocht door de Pyreneeën! xxx Corry
  8. Tony:
    19 mei 2017
    Mam, bikkel! Superstoer dat je dit gaat doen. En vandaag dan eindelijk weg...je werd gek van het wachten :-). Succes met de eerste stappen!