30 mei

30 mei 2017 - Viana, Spanje

Los Arcos naar Viana - 20 km

Vanmorgen probleem gehad, mijn stokken waren nog binnen bij de meneer waar ik sliep. Ik aangebeld maar hij werd niet wakker. Dus zonder stokken gelopen, dat was niet best voor mijn benen. Ik ben om 7 uur gestart en het was direct weer klimmen. Weer een leuke dag gehad, zoveel mensen gesproken, dat is het leukste aan deze tocht. Ik zat iets te drinken toen de 1e Duitser langs. Leuke jongen 25 jaar, veel blaren. Wij samen verder maar hij loopt sneller. Om 13.30 aangekomen in Viana. 20 km gelopen. In de herberg ingeschreven, gedoucht en toen snel nieuwe stokken gekocht. Terug in de herberg waren de 2 andere Duitse vrienden ook aangekomen. Die waren doodmoe, dat heb ik dus niet ik herstel weer snel. Vanavond eten wij in de stad, dan wordt het weer klimmen, het centrum is altijd boven.

IMG_6042

IMG_6049

IMG_6041

IMG_20170530_065105

1. Nel:
    30 mei 2017
    Wij vinden het nog steeds geweldig wat je doet, en worden echt heel blij van je leuke verhalen. Maar bril en stokken kwijt, dat hakt er wel in. Op de foto's kunnen we zien dat je het echt naar je zin hebt. Heel veel succes, en een dikke kusvan ons.
  2. Anke:
    30 mei 2017
    Hoi Simone, hoorde van Nel dat je onderweg bent naar Santiago super zeg.
    We gaan je volgen lijkt me heel leuk.
    Buon Camino Anke en Ben.
  3. Olga:
    31 mei 2017
    Hoi lieve Symone. Nou dat valt niet me stokken en bril kwijt. Maar jij slaat je er wel doorheen. Leuke foto's en fijn dat je af en toe dezelfde mensen tegenkomt. Heel veel wandelplezier en dikke kus van ons.
  4. Tony:
    31 mei 2017
    Hoorde van Bep al dat ze gezegd had dat je beter op je spullen moet letten :-) :-). Vind het wel bijzonder dat je ook veel jongeren tegen komt en ook dat jij veel beter getraind bent!