10 juni

11 juni 2017 - Boadilla del Camino, Spanje

Castrojeriz naar Boadilla del Camino - 19 km

Gisteravond hadden wij een Koreaanse maaltijd, dat was heerlijk. Vanmorgen vroeg op gestaan, ontbijt en om 6.30 op pad. Het dorp is erg lang en dan komt er direct een klim van 2 uur het was nog een beetje koel. Maar het was al zweten, onderweg gestopt en gezellig gepraat met een aantal mensen. Toen kwam de afdaling van 18 %, dat is zwaar. Uiteindelijk kwam er een dorpje en werd het alweer heet. Mijn thee en tortilla genomen even goed uitgerust en weer verder. Het laatste stuk was 8,5 km en alles in de volle zon. Opeens was er een klein bos, dus ik denk daar stop ik, er was niemand.  Kijk ik achterom, komt Markus eraan op slippers. Hij had weer blaren, hij heeft ze verzorgd en.bleef nog zitten.  We hadden wel gekeken waar we konden slapen in de El Camino herberg. Ik naar de herberg heel goed, ook een zwembad. Bed geregeld ook voor Markus. Maar die heb ik niet gezien. Hele leuke middag gehad, het was 32 gr. Met alle pelgrims in de avond gegeten, heel leuk de mensen uit alle landen. Morgen ga ik niet verder op de Meseta, ik vind het te warm. De baas van de herberg gaat kijken hoe ik in Leon kan komen. Nog  zoveel  in de hitte dat red ik niet. Ik vind het ook niet erg om dit stuk over te slaan. Morgen eerst lopen naar Formista en dan met de trein naar Palencia en dan de trein naar Leon.

IMG_20170610_072809IMG_20170610_080151

IMG_20170610_123154

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Nel:
    11 juni 2017
    Dat is ook wel heel heftig, je moet wel goed op je eigen letten, dus goed dat je dat stukje niet gaat lopen. Super Trots Dikke kus Theo en Nel.
  2. Les:
    12 juni 2017
    Hi Symone, je hebt helemaal gelijk. Even rustig aan doen met die hitte. Leuk, ik ben vroeger een paar keer op vakantie geweest naar Leon. Groetjes van ons.
  3. Olga:
    12 juni 2017
    Hoi Symone. Je maakt wel een hoop mee zo met al die vreemde pelgrims. Gelukkig ook veel gezelligheid. Wat een uitdaging om steeds in die hitte te lopen. Pas je wel goed op jezelf dat het niet te gek wordt. Je stukjes zijn leuk om te lezen, we zijn zo goed op de hoogte hoe het met je gaat. Succes met het vervolg van jouw reis. Kus van ons.
  4. Corry:
    13 juni 2017
    Hey Symone, wat dapper van je om in die hitte te lopen en geen boom te zien in de wijde omtrek, heftig hoor! Ontzettend leuk, je verhalen/foto's. Markus blijft je bezig houden hè, benieuwd of hij het gaat redden op zijn slippers, maar jij gaat het zeker redden!!!!!
    Liefs en groetjes, Corry