31 mei

31 mei 2017 - Navarrete, Spanje

Los Arcos naar Navarette - 10 km

Vanmorgen om 7 uur vertrokken met mijn nieuwe stokken. Het was een beetje saaie route. Mijn benen voelden ook niet goed. Gisteren zonder stokken heeft ze niet goed gedaan. Ik had mij voorgenomen om de hele route te doen, maar dat is me niet gelukt. In Lagrono dacht ik het is even goed voor vandaag. Ik heb bij het info punt voor pelgrims gevraagd waar de bus vandaan ging naar Navarette. Onderweg even wat gedronken en toen met de bus verder gegaan. Voor € 1.50 zit je een half uur in de bus. Ik blijf vandaag hier even lekker uitrusten, dan zijn mijn benen morgen weer prima in staat om verder te gaan. Ik zit nu op het plein waar de pelgrims binnenkomen. Lekker in het zonnetje. Over een half uur gaat de herberg open, dan ga ik eerst douchen en dan.even op bed liggen. Het leven van een pelgrim is niet altijd makkelijk. Maar ik heb gezien dat ik al 200 km heb gedaan, niet slecht toch.
Sommigen vragen naar mijn bril, nou ik heb weer, ik had hem in een klein tasje gestopt en vond hem gelukkig 's avonds weer.

IMG_20170531_090550

IMG_20170531_113319

IMG_6052

1. Nelis:
    31 mei 2017
    Blij dat je je bril weer terug hebt, goed dat je af en toe een beetje rust pakt, hier gaat alles goed, net met rox naar de geitenboerderij geweest, dikke kus en hou vol hè!
  2. Marjan Stam:
    31 mei 2017
    200 km gelopen. Je gaat het redden .Knap hoor. Je bent nu al een echte pelgrim voor mij. Erg leuk om je zo te volgen.
    XxxMarjan
  3. Nel:
    31 mei 2017
    Symone, je gaat als een speer, blij dat je je bril weer gevonden hebt, want daar wordt je ook niet vrolijk van. Maar goed dat je naar je lichaam (benen) luistert, en toch goed je rust pakken, maar het gaat echt goed Dikke kus Theo en Nel.
  4. Monique Ziere:
    Respect hoor buuf!
    Groetjes van je buren en veel loopplezier!
  5. Guri:
    31 mei 2017
    Hallo wandelaarster knap dat je al 200 km hebt afgelegd.
  6. Anke:
    31 mei 2017
    Hoi Symone, wat ga je lekker en helemaal gelijk dat je met de bus bente gegaan. Er zijn nog heel veel km te gaan. Zo kan je ook heerlijk genieten van je rust.
    Buen Camino.
  7. Con: